سفارش تبلیغ
صبا ویژن

زنگ تفریح
 
قالب وبلاگ
لینک دوستان

در اینترنت ایران سیستم کلیکی های زیادی مشغول فعالیت هستند که اکثرا"متعلق به یک فروشگاه اینترنتی که در یک مغازه کوچیک یا حتی در اپارتمان های مسکونی اداره میشن و نکته جالب تر اینکه اکثرا" برای ازمایش این شغل فعالیت میکنن یعنی اگر بعد از مدتی فروش خوبی نداشته باشند فروشگاه اینترنتی خودشونو تعطیل میکنن و حالا سوال اینجاست که اگر شما هم جای اونا بودید بعد از تعطیلی کار که دیگه هیچ احتیاجی به وبمستر ها ندارید طلب اونا رو میدادید مخصوصا" که قانون درست و حسابی هم در این مورد وجود نداره و خود وبمستر ها هم ادرس یا تلفن بدرد بخوری از شما ندارند!
اما در این بین فقط انگشت شمارند سیستم کلیکی هایی که کارشون اصولی بوده و به اصطلاح دخلشون از خرجشون بیشتره و شک نکنید که اگر قرار باشه همکاری مستمری بین وبمستر ها و سیستم کلیکی ها وجود داشته باشه بوسیله همین سیستم هاست.
اما در حالت کلی 4مورد هست که به راحتی نشان دهنده اعتبار یک سیستم کلیکی هست
1 : فقط سیستم کلیکی که فروشگاهش بیش از 7-8 هزار بازدید در روز داشته باشه میتونه پشتوانه مالی مناسبی داشته باشه تا درامد وبمستر ها رو بده.
2 : انلاین بودن صاحب فروشگاه - اگر صاحب فروشگاه مدت زیادی در روز انلاین باشه نشون میده که هم فروش بالایی داره و هم اگر مشکلی پیش بیاد یکی هست که به شما پاسخ بده.
3 : مهمترین عامل:  فروشگاهی که محصولاتی ارائه میده که در بازار به سختی پیدا میشه موفق تر خواهد بود برای مثال شما به عنوان یک بازدید کننده هرگز از فروشگاه اینترنتی سی دی  نمیخرید که بتونید از سر خیابون و با نصف قیمت اونو بخرید پس با فروشگاهی همکاری کنید که محصولات جذابی داره چون در اون صورت فروش بیشتری هم داره و میتونه که ترافیکی که از وبلاگ شما وارد سایتش شده رو به پول تبدیل کنه.
4 : سابقه سیستم کلیکی - معمولا" سیستم کلیکی ها بخشی به عنوان اخبار سایت دارن با مراجعه به اون ببینید اخرین واریزی سایت به وبمستر ها کی بوده هرچه زود تر بهتر.
اما من در این وبلاگ میخوام که شما رو با چند تا از سیستم کلیکی های درست کار و امتحان پس داده اشنا کنم  و اگر خواستید میتونید برای وبلاگتون از اونا استفاده کنید.


[ شنبه 91/3/20 ] [ 1:36 عصر ] [ ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

دنبال یه لقمه نون حلال
موضوعات وب
آرشیو مطالب
صفحات دیگر
امکانات وب


بازدید امروز: 6
بازدید دیروز: 4
کل بازدیدها: 51299